Wednesday, September 9, 2009

apa yang aku rasa?

apa yang aku rasa ketika ini?
  1. RISAU plus NERVOUS sebab anak-anak murid ku yang dikasihi sedang bergelut dengan UPSR. macam mana la agaknya. dapat ke mereka menjawab dengan tenang?
  2. TAK SABAR sebab nak balik raya.
  3. NGANTUK walaupun sudah tidur melebihi masa yang ditetapkan.
  4. RINDU yang amat...kat katil aku, kat books aku, kat rumah...argh!!! nak balik, nak balik....NAK BALIK!!!!!
  5. AGAK TAKUT...kerana apa? ada sorang cikgu tanya pasal aku. tanya pasal apa? jeng jeng jeng jugak...(dia tny psl aku kat partner aku. siap kenkunun mau try...nie yg buat i takut nak gi kursus nie...takut sama kursus dgn dia...huwaaaa....)

3 comments:

  1. the eldest of FAR tlh dilamarkah?ngeh3..cpt sket:p

    ReplyDelete
  2. yes2..doa aku termakbul..amin2..ya Allah bg cepat..

    ReplyDelete
  3. wei wei wei...siot la korang...belum lagi la...aku dah la takut nie...lagi mau doa cpt2...lex la wei...

    ReplyDelete