Thursday, October 29, 2009

[kenapa anda sibuk hal saya ye?]




Salah ke jika kita suka membaca dan buku-buku yang kita beli tue, berharga lebih RM50? Salah ke? Salah sangat ke jika kita suka membaca novel? Bukan lah tak baca buku ilmiah langsung, tapi minat kita dah ke situ…salah ke? Aku tak berapa berkenan la dengan orang yang mempertikaikan duit aku dihabiskan ke novel. Hello??!! Ade aku guna or mintak duit ko? Ade? Takde kan? Watpe kisah ke mana duit aku terhambur? Bukan aku guna duit aku untuk tujuan tak elok. Takla macam ko yang guna duit beli rokok!! HUH!!!

Bencila bila ada yang ‘sangat kisah’ dengan duit aku. Dulu dok bising pasal gaji aku lagi tinggi dari dia. Siap wat statement, gaji aku sama dengan cikgu yang dah bertahun-tahun keje. Pernah dengar istilah rezeki? Pernah kan? So, redha dengan rezeki Allah, ok? Hish!! Kadang-kadang terpikir, orang-orang macam nie takde keje lain ke? Mind your own business boleh tak? Aku tak pun rasa nak mind your business coz I know its private. Please do respect my privacy, ok??! Lagi satu, dah terang-terang aku tunjuk aku tak suka ko kenenkan aku dengan ‘he’ itu, please la stop ‘jodohkan’ kami! I’m sick of you, okkkkkk!!! Uuwweeeekkkk!! Seriously feel like to vomit!


3 comments:

  1. btol2...dh minat kitakan, suka laaa..xpe jot aku pon kaki novel gak, kita pakai duit kita bukan pinjam kat org pon

    ReplyDelete
  2. thanks mira...tue la..kdg2 pelik dgn org yg suka sibuk dgn duit kita...bukan la nak berlagak ke apa, tapi, duit aku, sukati aku la nak punahkan ke mana...ye tak?

    ReplyDelete
  3. ye ye btol2..hehe..abaikan je mereka2 yg dengki tu

    ReplyDelete