Friday, August 28, 2009

alhamdulillah...dan cerita rangkuman...

Selamat mengambil Fatin balik ke Kluang. Alhamdulillah,semua berjalan lancar. Cuma penat sikit pas balik tue. phew! Cerita lawak masa kat KPJ SMC. fatin dok depan. aku dok belakang. abah hantar sampai depan pintu masuk hospital. boleh pulak MA tue, bukak pintu untuk aku. hek3...malu i. i said thanks and terus ke pintu dpn. agaknya mamat tue dah termalu, terus tny, "nak wheelchair?" aku pun jwb, yep.thanks. Fatin dah mcm org lepas bersalin la pulak...kui3...comment dr nenek, "Tin, dah mcm org jepun pakai kimono...cantik..." hahaha...nenek nie lawakla...cik fatin punye la hazab dok pakai alat sokongan itew, dia leh puji cantik laks...huk3
Mak, baru hari nie gi kerja. reason cuti panjang, penat amik fatin. and seperti biasa, setiap kali aku bercuti, mak terinfluence bercuti sama. hahaha...almaklum, teman bersuka suki dia balik. nak harap adik2 aku, sokmonye la mak komen, taknak bagi comment langsung bila mak tanya. hehehe...adik2 aku nie mane ler mau berkomplot nak ikut nak ke sana ke mari, melainkan kalo ade 'hal' jek. kureng toll la korg...cian mak tau! huhuhu
Malam semalam, wat doa selamat and berbuka pose. xjmpt sesape pon melainkan family jek. menu2 adalah : soto, mihun, dadih (perisa jagung dan mango), sardine roll (maklong bawak-hasil air tgn cik doktor muda nana), popia (makteh bawak), epok-epok (terinfluence dgn citer syud-padahal mmg pggl epok-epok gak...huhuhu), acar tahun (tok aji bawak), sambal tumis sotong, lemak ketam (pakcik rosli bagi), kuew tiaw goreng (ustaz bagi), kek lapis sarawak (aku bagi...kui3), buah2an seperti buah lai (yg sungguh besar & manis - tokbak bawak) dan juga minuman seperti teh tarik & teh o serta punch dari mimi. peh, memang malatop! manyak sangat makan smp pewut aku sakit ini pagi...adeiii...tapi, aku dengan jayanya telah menggoda cik doktor muda. "Na, pas mkn soto nie, amik bihun soto lak..." dan cik doktor telah mengikut saranan saya. sudahnya, cik doktor kekenyangan. yang amat...sowie... ;p
Seronok gak la smlm. tapi kalo cik eilot ngan cik fara ade, lagi tertambah. oppsie, today is fara birthday. so fara, even along dh wish, nak jugak wish lagi. Happy 19th birthday. wish all your dreams come true. happy and smile always! erm, cik eilot bakal mendarat ke tanah malaya pada 5/9/09. a day before abah's birthday. lot, ko celebrate jek la birthday abah. aku later pun taper... (sob2, cam sedey la pulak...)
adoyai....malasnye mau pulang. tapi...kesian lak kat 'anak-anak' i. dah la nak exam. aiyork!! lagi la scary...MALAS! MALAS! MALAS!! :(
tangan yang menaip: bengs tolla, xleh mau upload gambo. nanti la try lagi, mau tunjuk fatin 'berkimono', alat2 sokongan dia, menu2 semalam....

No comments:

Post a Comment